fbpx

Tworzymy skuteczną komunikację

Prowadzimy projekty marketingowe
i komunikacyjne największych korporacji
i startupów. Pracujemy w Polsce i za granicą. Działamy skutecznie: mamy na swoim koncie aż pięć statuetek konkursu Złote Spinacze.

Masz do dyspozycji zespół doświadczonych ekspertów.  Łączymy kompetencje public relations, marketingu, rozwoju biznesu i nowych mediów. Potrafimy ułożyć strategię komunikacji, przekuć ją
w plan działań i dowieźć wymierne rezultaty.

Sprawdź, kto zajmie się Twoim wyzwaniem komunikacyjnym!
Maciej Kuźmicz Partner

Maciej Kuźmicz

Założyciel inn|tu. Strateg, który doprowadza projekty do końca. Ponad 20 lat doświadczenia w działaniach komunikacyjnych: corporate communications, relacjach z mediami, komunikacji zarządów i aktywizacji sieci sprzedaży. Projektuje, przygotowuje i wdraża komunikację. Pracuje metodą  LEGO® SERIOUS PLAY® oraz autorską metodą wnioskowania wizualnego Art InSight.

Alina Geniusz-Siuchnińska Partner

Alina Geniusz-Siuchnińska

Założycielka inn|tu. Ekspertka komunikacji kryzysowej z dyplomem MBA. Ponad 20 lat zajmowała się komunikacją z mediami, wewnętrzną, korporacyjną dla największych firm w Polsce. Z jej usług korzystało m.in. Rządowe Centrum Bezpieczeństwa (komunikacja kryzysowa przed Euro2012). Prowadzi warsztaty z zarządzania interesariuszami i zarządzania ryzykiem reputacji.

Anna Hoppe Head of Project Management

Anna Hoppe

Ekspertka komunikacji i PR z wieloletnim stażem w największych firmach w Polsce. Lubi działania z pogranicza digitalu i komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Koordynatorka nagradzanych projektów, zainteresowana komunikacją online, strategią, CSR i sportem. Ma duże doświadczenie w produkcji materiałów wideo i filmów promocyjnych. Kocha konie, motocykle i biegi z przeszkodami oraz pracę za kamerą.

Karolina Nowińska

Karolina Nowińska

Doświadczona menedżerka rozwoju firm. Zarządzała m.in. w branżach spedycyjnej, handlowej, nowych technologii, wspiera firmy w administracyjnych i logistycznych aspektach ich działalności. Koordynatorka spotkań branżowych, lubi ludzi i pracę z ludźmi. Prywatnie dumna mama dwójki dzieci, które aktywnie wspiera w rozwoju, miłośniczka dobrych dźwięków i niebanalnych zdjęć, fanka powieści szpiegowskiej
i Formuły 1.

Marcin Popiel

Marcin Popiel

Doświadczony menedżer projektów komunikacyjnych oraz copywriter z szerokim doświadczeniem w marketingu, sprzedaży oraz investor relations. Pracował dla sektora energetycznego, był zaangażowany również w branżę venture capital oraz ekosystem startupowy. Projektował i wdrażał rebranding dla sektora finansowego i medycznego, tworzył strategie komunikacji dla firm i instytucji. W wolnych chwilach – pisarz.

Małgorzata Pryśko-Grobelna

Małgorzata Pryśko-Grobelna

Marketerka i menedżerka projektów. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i komunikacji, a także w organizowaniu eventów. Prywatnie opiekunka dwóch kotów i psa. W czasie wolnym biega, trenuje z kettlebell i czyta. Absolwentka geografii i międzynarodowych stosunków gospodarczych.

Sebastian Sobczak

Sebastian Sobczak

Specjalista z zakresu Digital Marketingu. Opracowuje i wdraża działania komunikacyjne, a także marketingowe wspierające sprzedaż w obszarze digital. Pierwsze doświadczenia zdobywał w sektorze MŚP oraz branży IT. Absolwent Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych. Siatkarz i fan sportu, nie pogardzi symfonią smaków podczas śniadania na mieście.

Hubert Salik

Hubert Salik

Przez ponad 20 lat dziennikarz, redaktor i wydawca najważniejszych tytułów prasowych w Polsce. Był m.in. szefem działu ekonomicznego „Dziennika”, zastępcą szefa działu gospodarczego „Rzeczpospolitej”, kierownikiem internetowych serwisów ekonomicznych grupy Presspublica, redaktorem naczelnym „Parkietu” i sekretarzem redakcji magazynu „Plus Minus”. Czyta, analizuje, pisze.

Dominika Jurczyńska

Dominika Jurczyńska

Specjalistka w obszarze komunikacji i PR z doświadczeniem w sektorze opieki zdrowotnej. Przygotowuje i wdraża strategie działań wizerunkowych oraz marketingowych. Interesuje się komunikacją w obszarze digital oraz kreowaniem wizerunku marki za pomocą social mediów. Absolwentka Ekonomii, fanka koncertów, festiwali muzycznych i tenisa.

Grażyna Borkowska

Grażyna Borkowska

Ekspertka komunikacji, public relations oraz public affairs. Opracowuje i wdraża strategie komunikacji i PR dla osób oraz firm. Ma za sobą ponad 20 lat doświadczeń w sektorze medialnym. Dziś tworzy plany komunikacji, przygotowuje treści, opracowuje akcje specjalne dla klientów. Prowadzi agencję kreatywno-PR-ową. Dziennikarka, redaktorka, współautorka książki „Energia kobiet”.

Chcesz dołączyć do Inntu? Czekamy na Ciebie!

Aktualnie poszukujemy:

Marketing Project Manager

Miejsce pracy: Gdańsk
Oferta ważna do: 31.12.2023

Szukamy osoby, która lubi doprowadzać sprawy do końca, jest dokładna, planuje swoje posunięcia i w zadaniach posuwa się do przodu.
Jeśli lubisz się uczyć, umiesz organizować rzeczy, a nowe zadanie to dla Ciebie nowe możliwości i chęć do działania – możliwe, że to właśnie Ciebie szukamy 😊

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie projektów, rozpoznawanie potrzeb klientów i doradztwo w zakresie usług marketingowych,
  • działanie zgodnie z ustalonym procesem,
  • budowanie dobrych relacji z Klientami i rozwój prowadzonych projektów
  • odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
  • raportowanie do klienta,
  • przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów,
  • wykształcenie wyższe, najlepiej w zakresie marketingu lub biznesu,
  • orientacja na obsługę klienta i gotowość do współpracy z klientami na najwyższym poziomie,
  • umiejętność reprezentowania firmy zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie,
  • chęć pracy w zespole, porozumienia i podejmowania wyzwań,
  • duży poziom zaangażowania i inicjatywy,
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office,
  • biegła znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • kontrakt B2B, w okresie próbnym dopuszczalna umowa zlecenie,
  • wynagrodzenie 5 500 – 8 000 PLN netto B2B,
  • praca hybrydowa: 3 dni pracy w nowoczesnym i wygodnym biurze w Gdańsku przy ul. Traugutta, oraz 2 dni pracy z domu,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • stały rozwój, plan szkoleniowy, wsparcie zespołu, dzielenie się know-how,
  • pracę w oparciu o talenty – praca, do której mamy predyspozycje jest łatwiejsza i bardziej satysfakcjonująca 😊
  • spotkania integracyjne i ciekawe szkolenia.