fbpx

Tworzymy skuteczną komunikację

Prowadzimy projekty marketingowe
i komunikacyjne największych korporacji
i startupów. Pracujemy w Polsce i za granicą. Działamy skutecznie: mamy na swoim koncie aż pięć statuetek konkursu Złote Spinacze.

Masz do dyspozycji zespół doświadczonych ekspertów.  Łączymy kompetencje public relations, marketingu, rozwoju biznesu i nowych mediów. Potrafimy ułożyć strategię komunikacji, przekuć ją
w plan działań i dowieźć wymierne rezultaty.

Sprawdź, kto zajmie się Twoim wyzwaniem komunikacyjnym!
Maciej Kuźmicz Partner

Maciej Kuźmicz

CEO Inntu: od ponad 25 lat tworzy komunikację i PR dla firm, liderów i ich projektów. Zarządzał budżetami komunikacji i marketingu od 1500 zł do 15 mln zł, zarówno w firmach o zasięgu globalnym, jak i projektach ważnych dla garstki osób. Doradca, coach i moderator: pomaga się dogadać podczas warsztatów. Jeden z najbardziej aktywnych, certyfikowanych trenerów LEGO Serious Play w Polsce. Lubi rugby, żagle i skitouring. Fan Gdańska.

Alina Geniusz-Siuchnińska Partnerka

Alina Geniusz-Siuchnińska

Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej i korporacyjnej. Branże, z którymi pracuje od ponad 25 lat: energetyka, administracja publiczna, budownictwo, zarządzanie nieruchomościami. Lubi układać i porządkować skomplikowane relacje firmowe i z otoczeniem. Wiceprezeska Inntu, absolwentka studiów MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menadżerów.

Karolina Nowińska Office manager

Karolina Nowińska

Doświadczona menedżerka rozwoju firm. Zarządzała m.in. w branżach TSL i handlowych. Wspiera firmy w administracyjnych i logistycznych aspektach ich działalności. Koordynatorka spotkań branżowych. Wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Kobiet Biznesu. Miłośniczka dobrych dźwięków i niebanalnych zdjęć.

Marcin Popiel

Marcin Popiel

Doświadczony menedżer projektów komunikacyjnych oraz copywriter z szerokim doświadczeniem w marketingu, sprzedaży oraz investor relations. Pracował dla sektora energetycznego, był zaangażowany również w branżę venture capital oraz ekosystem startupowy. Projektował i wdrażał rebranding dla sektora finansowego i medycznego, tworzył strategie komunikacji dla firm i instytucji. W wolnych chwilach – pisarz.

Małgorzata Pryśko-Grobelna

Małgorzata Pryśko-Grobelna

Menedżerka projektów komunikacyjnych z kilkunastoletnim doświadczeniem. W Inntu zajmuje się komunikacją spółek komunalnych oraz nieruchomości komercyjnych. Pasjonatka ruchu, natury i literatury. Opiekunka dwóch kotów i psa.

Hubert Salik

Hubert Salik

Przez ponad 20 lat dziennikarz, redaktor i wydawca najważniejszych tytułów prasowych w Polsce. Był m.in. szefem działu ekonomicznego „Dziennika”, zastępcą szefa działu gospodarczego „Rzeczpospolitej”, kierownikiem internetowych serwisów ekonomicznych grupy Presspublica, redaktorem naczelnym „Parkietu” i sekretarzem redakcji magazynu „Plus Minus”. Czyta, analizuje, pisze.

Dominika Jurczyńska

Dominika Jurczyńska

Prowadzi projekty w obszarze komunikacji i PR, doświadczona w branży przemysłowej i sektorze opieki zdrowotnej. Tworzy i wdraża strategie działań komunikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem digital marketingu i social mediów. Fanka koncertów, festiwali muzycznych i tenisa.

Grażyna Borkowska

Grażyna Borkowska

Ekspertka komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla firm oraz osób. Ponad 20 lat – wcześniej w mediach ogólnopolskich – zajmuje się opracowywaniem strategii komunikacji i jej efektywnym wdrażaniem. Doradza i przedstawia rozwiązania z dziedziny komunikacji, wsparcia Public i Media Relations, PR produktowego oraz budowania pozycji eksperckiej w środowisku branżowym i mediach. Specjalizacja: PR, komunikacja wewnętrzna, komunikacja produktowa, personal branding. Absolwentka politologii, studiów podyplomowych: zarządzania projektami i zasobami ludzkimi, współautorka książki „Energia kobiet”. Czyta kilka książek na raz, podziwia impresjonistów i lubi dobrą kawę

Jakub Matys

Jakub Matys

Specjalista w obszarze komunikacji oraz content creator z doświadczeniem w kontaktach z klientem oraz pracy z mediami. Pasjonuje się treściami wykorzystującymi rozmaite media. Absolwent politologii oraz dziennikarstwa i komunikacji medialnej na Uniwersytecie Gdańskim. W Inntu odpowiada za tworzenie treści, konsultacje oraz kreowanie kampanii medialnych. W czasie wolnym fan twórczości Beksińskiego, science fiction oraz fantastyki.

Julia Lorenc

Julia Lorenc

Specjalistka ds. komunikacji z doświadczeniem w branży nieruchomości komercyjnych, pasjonująca się tworzeniem estetycznych grafik i angażujących treści. Absolwentka Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych. W Inntu zajmuje się kształtowaniem wizerunku marek, prowadzeniem spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz realizacją kompleksowych działań w obszarze mediów społecznościowych. Prywatnie miłośniczka śpiewu i opiekunka goldena retrievera.