fbpx

Tworzymy skuteczną komunikację

Prowadzimy projekty marketingowe
i komunikacyjne największych korporacji
i startupów. Pracujemy w Polsce i za granicą. Działamy skutecznie: mamy na swoim koncie aż pięć statuetek konkursu Złote Spinacze.

Masz do dyspozycji zespół doświadczonych ekspertów.  Łączymy kompetencje public relations, marketingu, rozwoju biznesu i nowych mediów. Potrafimy ułożyć strategię komunikacji, przekuć ją
w plan działań i dowieźć wymierne rezultaty.

Sprawdź, kto zajmie się Twoim wyzwaniem komunikacyjnym!
Maciej Kuźmicz Partner

Maciej Kuźmicz

Założyciel inn|tu. Strateg, który doprowadza projekty do końca. Ponad 20 lat doświadczenia w działaniach komunikacyjnych: corporate communications, relacjach z mediami, komunikacji zarządów i aktywizacji sieci sprzedaży. Projektuje, przygotowuje i wdraża komunikację. Pracuje metodą  LEGO® SERIOUS PLAY® oraz autorską metodą wnioskowania wizualnego Art InSight.

Alina Geniusz-Siuchnińska Partner

Alina Geniusz-Siuchnińska

Założycielka inn|tu. Ekspertka komunikacji kryzysowej z dyplomem MBA. Ponad 20 lat zajmowała się komunikacją z mediami, wewnętrzną, korporacyjną dla największych firm w Polsce. Z jej usług korzystało m.in. Rządowe Centrum Bezpieczeństwa (komunikacja kryzysowa przed Euro2012). Prowadzi warsztaty z zarządzania interesariuszami i zarządzania ryzykiem reputacji.

Jakub Matys

Jakub Matys

Początkujący copywriter i specjalista w obszarze komunikacji. Fotograf czerpiący inspirację z twórczości Beksińskiego. Szczególnie zainteresowany tematami związanymi z polityką, technologią oraz publicystyką. Pasjonat fantastyki oraz sci-fi. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.

Karolina Nowińska

Karolina Nowińska

Doświadczona menedżerka rozwoju firm. Zarządzała m.in. w branżach spedycyjnej, handlowej, nowych technologii, wspiera firmy w administracyjnych i logistycznych aspektach ich działalności. Koordynatorka spotkań branżowych, lubi ludzi i pracę z ludźmi. Prywatnie dumna mama dwójki dzieci, które aktywnie wspiera w rozwoju, miłośniczka dobrych dźwięków i niebanalnych zdjęć, fanka powieści szpiegowskiej
i Formuły 1.

Marcin Popiel

Marcin Popiel

Doświadczony menedżer projektów komunikacyjnych oraz copywriter z szerokim doświadczeniem w marketingu, sprzedaży oraz investor relations. Pracował dla sektora energetycznego, był zaangażowany również w branżę venture capital oraz ekosystem startupowy. Projektował i wdrażał rebranding dla sektora finansowego i medycznego, tworzył strategie komunikacji dla firm i instytucji. W wolnych chwilach – pisarz.

Małgorzata Pryśko-Grobelna

Małgorzata Pryśko-Grobelna

Marketerka i menedżerka projektów. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i komunikacji, a także w organizowaniu eventów. Prywatnie opiekunka dwóch kotów i psa. W czasie wolnym biega, trenuje z kettlebell i czyta. Absolwentka geografii i międzynarodowych stosunków gospodarczych.

Hubert Salik

Hubert Salik

Przez ponad 20 lat dziennikarz, redaktor i wydawca najważniejszych tytułów prasowych w Polsce. Był m.in. szefem działu ekonomicznego „Dziennika”, zastępcą szefa działu gospodarczego „Rzeczpospolitej”, kierownikiem internetowych serwisów ekonomicznych grupy Presspublica, redaktorem naczelnym „Parkietu” i sekretarzem redakcji magazynu „Plus Minus”. Czyta, analizuje, pisze.

Dominika Jurczyńska

Dominika Jurczyńska

Specjalistka w obszarze komunikacji i PR z doświadczeniem w sektorze opieki zdrowotnej. Przygotowuje i wdraża strategie działań wizerunkowych oraz marketingowych. Interesuje się komunikacją w obszarze digital oraz kreowaniem wizerunku marki za pomocą social mediów. Absolwentka Ekonomii, fanka koncertów, festiwali muzycznych i tenisa.

Grażyna Borkowska

Grażyna Borkowska

Ekspertka komunikacji, public relations oraz public affairs. Opracowuje i wdraża strategie komunikacji i PR dla osób oraz firm. Ma za sobą ponad 20 lat doświadczeń w sektorze medialnym. Dziś tworzy plany komunikacji, przygotowuje treści, opracowuje akcje specjalne dla klientów. Prowadzi agencję kreatywno-PR-ową. Dziennikarka, redaktorka, współautorka książki „Energia kobiet”.

Julia Lorenc

Julia Lorenc

Specjalistka w obszarze komunikacji z pasją do tworzenia estetycznych grafik i angażujących treści na social media. Absolwentka międzynarodowych stosunków gospodarczych na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Prywatnie opiekunka goldena retrievera i entuzjastka śpiewu.