IDENTYFIKACJA WIZUALNA
Po co?
– wyróżnienie się w komunikacji na tle konkurencji
– wsparcie sprzedaży spójną opowieścią wizualną
– spójna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Jak?
Przygotowanie koncepcji key visual, propozycji użytków, na różnych polach eksploatacji i nośnikach
Co wchodzi w zakres modułu?
– Projekt graficzny znaku lub projekt key visual,
– Projekty realizacji: przykładowe grafiki do social media, akcydensy
Dla kogo?
Przy re-launchu organizacji, rozpoczęciu znaczącego projektu, rebrandingu. Przy wdrożeniach projektowych wymagających wyjaśnienia skomplikowanych elementów za pomocą języka graficznego
Okoliczności
Sytuacje przed kamerą mogą być trudne, zarówno ze względu na ich temat, jak na realizację wywiadów (szkoleniowiec wcieli się np. w rolę dziennikarza, który mało rozumie, a szuka sensacji).
Nasi klienci, którzy sięgnęli po usługę:
– RC Lechia Gdańsk
– Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie