KARTY KOMUNIKACJI KRYZYSOWEJ
Kryzys – to słowo, którego boi się każda organizacja. Czasem pojawia się niespodziewanie, a czasem wiele wskazuje na to, że może nadejść. Do sytuacji kryzysowej można się jednak przygotować. Pomaga w tym nasz warsztat.
Co robimy?
Warsztat obejmuje przygotowanie listy zagrożeń, a następnie stworzenie scenariuszy kolejnych działań komunikacyjnych, zmniejszających wpływ sytuacji kryzysowej na organizację i ochronę jej reputacji. Ścieżki rozwoju zdarzeń tworzone są w formie kart – stąd nazwa pakietu.
Kiedy
Polecamy zarówno organizacjom, których działalność naraża je na potencjalne kryzysy, jak i tym, które chcą być na nie gotowe. Dzięki niemu poznasz narzędzia, które pozwolą obsłużyć komunikacyjnie negatywną sytuację.
Nasi klienci, którzy skorzystali z modułu:
– Zakład Utylizacyjny w Gdańsku,
– EPEC,
– Apsys Polska,
– Centrum Riviera