STRATEGIA CONTENTOWA
Budowanie świadomości marki i zaadresowanie poszczególnych etapów lejka, strategiczne zaplanowanie najlepszych kanałów i sposobów komunikacji, dopasowanych do grupy docelowej i celów biznesowych
Pomysł i plan działań, tworzenia i dystrybucji treści (teksty, video, podcasty) oraz propozycja kanałów dystrybucji i harmonogram publikacji.
Klienci, którzy skorzystali z modułu:
ASF Adamczuk Serwis Finansowy, 3M, GreenWay Polska, WATCO, EPEC, Galeria Klif, Allianz, C&F, Nordmedic, 20. Gdańska Infrastruktura Wodociągowo Kanalizacyjna, Selena (LinkedIn korporacyjny)
Co wchodzi w zakres?
Opis grupy docelowej, wybranych kanałów komunikacji i wybranych rodzajów treści, harmonogram publikacji z propozycją tematów i sposobów dystrybucji – np. newsletter.
Kiedy polecamy?
Klient potrzebuje dotrzeć do większej grupy odbiorców i zainteresować swoją usługą/produktem, rozbudować lejek, zwiększyć konwersję na stronie, zbudować rozpoznawalność marki lub zwiększyć widoczność w wyszukiwarce.