STRATEGIA KOMUNIKACJI
Spójna komunikacja potrzebuje strategii. Pozwala ona na zwiększenie świadomości marki, wyróżnienie się na tle konkurencji czy wsparcie sprzedaży. Wiemy jak ją stworzyć – kreatywnie i skutecznie.
Co robimy?
Tworzymy spójną opowieść wizualną i tekstową na potrzeby komunikacji zewnętrznej i, gdy zachodzi taka potrzeba, wewnętrznej. W ramach modułu proponujemy 2-3 koncepcje kreatywne, określamy grupy docelowe, opracowujemy propozycje, wskazujemy narzędzia do realizacji celu i dystrybucji treści, budujemy kluczowe komunikaty. Efektem jest harmonogram wdrożenia z szacunkami budżetowymi oraz prezentacja.
Kiedy?
Gdy szukasz sposobu na przekazanie wiedzy i informacji na temat marki, szukasz wyróżnika, chcesz odświeżyć narzędzia komunikacji lub dostosować je do nowych grup docelowych, reagujesz na zmiany w swojej branży.
Nasi klienci, którzy skorzystali z modułu:
– Forum Gdańsk,
– Polskie Stowarzyszenie Browareów Regionalnych,
– NAIS,
– Rugby Club Lechia Gdańsk,
– ZTM w Warszawie,