fbpx
Warsztaty

STRATEGICZNA MAPA INTERESARIUSZY

Wspólnie z Twoim zespołem zaprojektujemy mapę interesariuszy i wyznaczymy kierunki komunikacji

Co robimy?

Na specjalnej planszy określamy interesariuszy firmy, marki lub problemu oraz opracowujemy komunikację z poszczególnymi grupami. Omawiamy ich potencjalne nastawienie do firmy lub projektu, a także potrzeby organizacji. W efekcie powstaje mapa strategicznych kierunków komunikacji z interesariuszami lub komunikacji korporacyjnej.

Kiedy

Gdy przygotowujesz nowy, skomplikowany projekt lub gdy firma ma wielu różnych interesariuszy i ma obawy, czy zadowoli wszystkich. Ułatwia ocenę do kogo przede wszystkim adresować komunikację, aby nie marnować niepotrzebnie energii i pieniędzy.

Nasi klienci, którzy skorzystali z modułu:

  • Apsys Polska
  • LWSM Morena
  • Bankilo
  • InnoBaltica
  • PORTA 30-lecie
  • EPEC
  • Centrum Riviera