STRATEGICZNA MAPA INTERESARIUSZY

Wspólnie z Twoim zespołem zaprojektujemy mapę interesariuszy i wyznaczymy kierunki komunikacji
Co robimy?
Na specjalnej planszy określamy interesariuszy firmy, marki lub problemu oraz opracowujemy komunikację z poszczególnymi grupami. Omawiamy ich potencjalne nastawienie do firmy lub projektu, a także potrzeby organizacji. W efekcie powstaje mapa strategicznych kierunków komunikacji z interesariuszami lub komunikacji korporacyjnej.
Kiedy
Gdy przygotowujesz nowy, skomplikowany projekt lub gdy firma ma wielu różnych interesariuszy i ma obawy, czy zadowoli wszystkich. Ułatwia ocenę do kogo przede wszystkim adresować komunikację, aby nie marnować niepotrzebnie energii i pieniędzy.
Nasi klienci, którzy skorzystali z modułu:
- Apsys Polska
- LWSM Morena
- Bankilo
- InnoBaltica
- PORTA 30-lecie
- EPEC
- Centrum Riviera