SZKOLENIE MEDIALNE - PRACA Z KAMERĄ
Komunikacja z klientami, partnerami czy pracownikami coraz częściej wymaga umiejętności wystąpień przed kamerą. Jest to ważne zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, gdy w grę wchodzi stres. Nasz warsztat ułatwia radzenie sobie z nim.
Co robimy?
Przedstawimy podstawowe zasady komunikacji z mediami w sytuacjach kryzysowych – w dwóch częściach. Część teoretyczna pozwoli zrozumieć pracę z mediami oraz przybliży zasady wypowiedzi przed kamerą. Część praktyczna to przećwiczenie przekazów przed kamerą.
Kiedy
Polecamy dla osób, które w swoich obowiązkach mają kontakty z mediami – rzeczników prasowych, prezesów, dyrektorów, a także osobom pełniącym zarządcze funkcje np. w urzędach miastach.
Nasi klienci, którzy skorzystali z modułu:
– Miasto Elbląg,
– EPEC,
– Apsys Polska,
– Nordmedic