Wspieramy komunikację z siecią sprzedaży Allianz: od pomysłu, przez realizację, do mierzenia wyników. Przygotowujemy kampanie dla agentów ubezpieczeniowych i brokerów, opracowujemy infografiki, współtworzymy wydarzenia motywacyjne dla 300+ osób – również online. Zarządzamy również grupami społeczności agentów na Facebooku.
Przygotowywaliśmy komunikacyjnie otwarcie Forum Gdańsk: jednej z najbardziej oczekiwanych, ale też budzących emocji inwestycji w Gdańsku. Za te działania otrzymaliśmy w 2018 r. Złoty Spinacz i Brązowy Spinacz – najbardziej prestiżowe nagrody dla branży PR w Polsce. Na co dzień przygotowujemy komunikację Forum, wspieramy jego relacje z interesariuszami i mediami.
C&F to jedna z największych polskich firm tworzących oprogramowanie biznesowe dla korporacji na poziomie globalnym. Prowadzimy dla C&F działania stałe działania komunikacyjne wewnętrzne i na zewnątrz, wspierające sprzedaż, również na rynkach międzynarodowych. Bierzemy czynny udział we współtworzeniu strategii komunikacji.
Wspólnie z ekspertami Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej pracujemy nad uproszczeniem komunikacji z klientami i mediami – przede wszystkim w obszarze taryfy ciepłowniczej. Pomagamy EPEC zdefiniować główne wyzwania komunikacyjne, wspieramy w komunikacji dla klientów oraz mediów.
Dla Greenway wspieraliśmy medialnie wprowadzenie na rynek pierwszej sieci ładowarek samochodów elektrycznych w Polsce. Prowadzimy biuro prasowe i regularnie komunikujemy się z mediami, przygotowujemy strategiczne działania w zakresie budowania relacji, współpracujemy z mediami branżowymi.
Prowadziliśmy działania social oraz e-commerce przy wprowadzaniu na rynek nowych filmów dla Next Film: jednego z największych polskich dystrybutorów filmów. Wspieraliśmy projekt wprowadzania tytułów strategicznie, przygotowywaliśmy treści do social media, prowadziliśmy i optymalizowaliśmy kampanię FB Ads i Google Ads.
Podczas pandemii wspieraliśmy komunikację z pracownikami dla Seleny: jednego z największych globalnych producentów chemii budowlanej w Polsce. Przygotowywanie strategii komunikacji, produkcja treści i multimediów, komunikacja projektów, wsparcie w kanałach digital – byliśmy aktywni we wszystkich obszarach komunikacji.
Jesteśmy partnerem Rugby Club Lechia Gdańsk – najbardziej utytułowanego klubu rugby w Polsce. Prowadziliśmy komunikację rebrandingu klubu w 2020 r., wdrażaliśmy nowy herb, przygotowaliśmy autorski spot i działania społecznościowe, z aktywizacją fanów w serwisie Patronite.
Wprowadzamy na szerokie wody największy polski startup HR! Odpowiadamy za strategię komunikacji marki Nais, zarówno online, jak i offline. Prowadzimy również komunikację z klientami, akcje edukacyjne, produkujemy materiały graficzne.
Stilo to energetyczny startup z Sopotu, który dystrybuuje rozwiązania fotowoltaiczne dla firm i klientów indywidualnych. We współpracy ze Stilo udało się nam przełożyć trudne, techniczne koncepcje na język konsumentów. Stworzyliśmy koncepcję komunikacji, przygotowaliśmy propozycje wdrożenia i zbudowaliśmy podejście do komunikacji do klienta indywidualnego.
Wspieramy Europę! Dla in.europa, jednego z pierwszych polskich do-tanks, realizowaliśmy relacje z mediami podczas międzynarodowej konferencji fundacji w Centrum Nauki Kopernik. Gośćmi konferencji była czołówka polskich i zagranicznych ekspertów europejskich, a także prezydenci Aleksander Kwaśniewski i Bronisław Komorowski.