fbpx

Bez dobrego zaplecza – komunikacja pozostaje tylko pomysłem

Karolina Nowińska
Karolina Nowińska
wtorek, 07 marca 2023 Case study

Projekty komunikacyjne mają dwie twarze: jedna to ta efektowna, polegająca na kreacji idealnej strategii i jej realizacja, druga to żmudna część stworzenia takiego zaplecza administracyjnego, by projekt spełnił założone kryteria i był dostarczony na czas.

Uwielbiam moment burzy mózgów w naszym zespole, kiedy zaczyna rodzić się strategia komunikacji. Odbywają się wtedy gorące dyskusje o tym, co chcemy zakomunikować, jakich narzędzi użyć – kreatywne pomysły sypią się jak z rękawa. Czuje się wówczas, że projekt zaczyna żyć nowym życiem.  

Jednak aby kreatywne projekty mogły powstać i być odpowiednio zrealizowane, potrzebne jest duże wsparcie administracyjne. Bez dobrego zaplecza komunikacja pozostanie tylko pomysłem. Jak to zrobić, by tak nie było? 

Stworzenie skutecznej komunikacji jest procesem wielu elementów połączonych ze sobą, z których każdy odgrywa kluczową rolę dla powodzenia całego przedsięwzięcia.