Pomagamy rozwijać elektromobilność
Wspólnie z GreenWay Polska wypracowaliśmy znakomity dialog z interesariuszami. Jak to robimy?
GreenWay Polska tworzy publiczną i prywatną infrastrukturę ładowania na terenie całej Polski. Nadrzędnym celem komunikacji naszego klienta jest propagowanie elektromobilności w Polsce. Informowanie interesariuszy o rozwoju organizacji, kolejnych jej ruchach, aktualnym stanie branży z sukcesem realizujemy poprzez Social Media, artykułu blogowe, portale branżowe oraz inne kanały komunikacji.
Wspólne działania doceniono w 2021 roku – GreenWay Polska otrzymał nagrodę e-mobility media Awards. W uzasadnieniu werdyktu napisano, że jest to najbardziej aktywna i cieszącą się zainteresowaniem opinii publicznej marka związana z infrastrukturą ładowania samochodów elektrycznych.
Największe trudności
Jak przekonać Polaków do silników elektrycznych? To niezmiernie trudne zadanie. Przeciwników elektromobilności w Polsce nie brakuje. Nie brakuje im też argumentów. Źródłem prądu w Polsce jest głównie nieekologiczny węgiel. Rozwój sieci ładowania to bardzo długi proces, a na mapie Polski nie brakuje miejsc bez ładowarki. Ceny energii są rekordowe i nic nie zapowiada się, by szybko spadły. Elektromobilność to wciąż nowość narażona na dużą zmienność. Bez odpowiedniego przygotowania i elastyczności ciężko osiągać satysfakcjonujące wyniki.
Jak wygenerowaliśmy taki wynik?
Z GreenWay, jak z każdym naszym klientem współpracujemy bardzo blisko. Pełne zaangażowanie z naszej i klienta strony, także w osobie samego prezesa GreenWay Polska, wraz z przemyślaną strategią działania, jakościowymi treściami oraz otwartością stworzyły silną relację pomiędzy marką a interesariuszami.
Ten ostatni element to klucz do sukcesu. Od samego początku rekomendujemy GreenWay otwartość i transparentność. Nie oszukujemy, tylko przekazujemy prawdziwe informacje o działalności, zaletach i wadach elektromobilności, przy okazji włączając do dyskusji zainteresowane strony. Bo nie wszystko zawsze jest idealne, zwłaszcza w nowej, dynamicznie rozwijającej się branży. I oczywiście, pozycja lidera, dokonania zespołu GreenWay, jak pozyskanie licznych partnerów i wkład w rozwój sieci ładowarek miały ogromny wpływ na sukces. Lecz z drugiej strony wygenerowały presję i skierowały wszystkie oczy na każdy ruch GreenWay.
Od nieznanej marki to lidera branży
Wspólnie z GreenWay Polska współpracujemy już ponad 4 lata – od samego początku działalności aktualnego lidera usług ładowania w kraju. Od 2018 roku wokół marki:
- zebraliśmy 11,460 obserwujących na Facebook’u,
- 2 156 na LinkedIn,
- napisaliśmy 74 artykuły blogowe na stronę internetową,
- oraz 84 informacji prasowych.
Marka GreenWay stała się nieodłącznym elementem szeroko definiowanej dyskusji o e-mobilności w mediach tradycyjnych i nowoczesnych. Ekwiwalent reklamowy na dzień tworzenia tego artykułu wynosi ponad 22,5 mln PLN.